seg, skön, bakfullfylld söndag..

2010-03-07 @ 19:33:13
Usch, vad seg jag är! Helt mätt oxå.

Min helg har som vanligt varit suverän. Fredagen gick i tvättningens namn, men hann även med lite mys med familjen.

Igår kväll (lördag) var jag ute, med en del av mitt crew. VI hade sjukt kul. Mkt dans, skratt och vodkadrinkar. Har kommit på att vodka är det jag är into alltså. Har prövat mig igenom det mesta, och vodka slår allt. För mig alltså. Mer än cider t.o.m. Hela 5 am, kom vi alla hem. Blev självklart en tur till Donken innan oxå, där typ havla sthlm satt och åt m.m.
Varför finns det folk som hänger på McDonalds? Eh? Jag går dit, äter och sen hejdå! Fattar det inte.
Fanns så mkt roligt folk ute oxå, och fyfan vad ovärt att stå ute i kylan för att röka en liten cigg! Usch! Blev bara en cigg för mig, fast det "duktiga" försvann så fort vi kom ut för att åka hem då rökte jag nog ett paket.. haha!
Märkte många bråkande par. Så jävla kul när man ser en tjej springa efter sin kille, och dra honom i armen och bara "Men asså Stefan, lugna ner dig! Vi dansade ju bara, helt normalt jö!" Hahaha! Alltså varför envisas vissa tjejer med att vara slampiga när dom har pojkvänner? Ha inte pojkvän då! Man kan flörta, lite diskret. Är det så svårt? Inte stå och åma sig, och nästan torrknulla på dansgolvet el dansa utmanande för en skock killar! Det är då man får se dom arga killarna som försöker dra från stället, och deras slampiga onyktra tjejer efter dom sludrandes och bara "föööööörlååååt älskling, det vara ju bara lite oskyldigt torrknu... jag menar dans!" Håll dig till din snubbe, el gå ut själv förfan! Att bli singel, är oxå ett sätt.

Kylan på väg hem var inte att leka med. Fyfan, vad jag frös. Höll på att börja gråta och allt. Det kändes som att jag inte kunde andas av hur kallt det var. Heeemskt! Verkar iofs som att det kommer att bli bättre väder denna vecka.

Nu ska jag kanske baka en tigerkaka, om jag orkar för mina ögon verkar vilja sova.

  
-myset i fredags.


 -Utgången i lördags!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0