Hej!

2011-02-27 @ 16:48:41
ops, en vecka sen jag uppdaterade! Hehe... Jag mår iaf bra. Haft en bra helg, var på bio igår och såg Sanctum. Rätt bra film. Idag ska åka och hämta nycklarna till min nya lägenhet(yay!!), sen komma hem, ta mig en skön dusch och såklart se big brother!! ;) Kan man ju inte missa.

Har känt mig lite trött under helgen, lite som att hela veckans trötthet samlas till helgerna då jag bara vill sova. Jag kan inte vara vaken till fyra am längre, somnar om jag ens tittar på film. Och ändå kan jag sova till tolv-ett, och sen vara sömnig igen runt ett am. Det måste bero på graviditeten.
Och apropå det, i måndags var jag och killen på mvc och jag fick ta lite blodprov, kissprov osv. Det största och viktigaste är att vi fick höra bebisens hjärtslag!! Underbaaaart ljud må jag säga. Jefri blev helt till sig. Jag är i vecka 17 nu, så jag är inne i fjärde månaden. Det går snabbt trots allt. Mitt blodvärde var iaf inte alls bra, hade sjunkit från 130(om är ett bra järnvärde) till 113! Och gränsen är 115. INTE bra, men det drabbar typ alla gravida. Järnbristen. Och innan jag fick veta, gick jag runt med väääärldens jävla huvudvärk vareviga dag, jag orkade knappt jobba. Hade ingen energi. Har börjat ta järntabletter nu som barnmorskan sa att jag skulle ta och jag har blivit mkt bättre! Noll huvudvärk, mer energi. Helt sjukt vad järnbrist kan göra med en.

Den här veckan är det jobb, packning, tvättning osv som gäller! Kommer bli en busy vecka så jag tror inte jag kommer att skriva förrän jag har flyttat! :) Puss på alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0