Orolig

2011-02-17 @ 09:50:06

Storbloggarna (vägrar säga kändis..) tycker att dom har uppdaterat dåligt om dom skriver 2 inlägg på en dag. Min blogg uppdateras varje vecka typ, det kan man kalla dålig uppdatering. Hehe.. tur att jag inte är en storbloggare då. ;)

Det har inte hänt alltför mkt, jag har nu skrivit kontrakt på lägenheten. Flyttar 5:e mars! U.N.D.E.R.B.A.R.T!!!
Jobbet går bra, börjar heltid på måndag. Lite jobbigt, är orolig för hur jag ska orka. Jag har nämligen extremt ont i ryggen, vid typ slutet av ryggen där skinkorna börjar (vad fan heter den delen??) varje dag efter jobbet. Ibland får jag även små ilningar vid blygdbenet, (just som jag skrev det fick jag en!) så jag är smått orolig för det är symptom för bäckenuppluckring (aha, det kanske heter bäckenet?) el foglossning som det oxå kallas. Ej farligt, men kan dock bli sjukskriven för det. Det är inte en barmhärtig smärta. På måndag ska jag till MVC, då får jag helt enkelt ta upp min oro. Kan inte gå runt så här, jobbar liksom 5 timmar varje dag vilket inte är mkt och är helt jävla död när jag kommer hem, med ont i ryggen m.m. Hur ska det då gå när jag börjar jobba 9 timmar??


Nu ska jag till jobbet. Vi hörs om en vecka. ;) (haha näe, ska verkligen bli bättre på att uppdatera)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0