Baaack!

2011-01-18 @ 00:20:08
HEJ! Nu är jag tillbaks igen. :) Jag har länge nu känt ett sug att börja blogga igen, och jag tänkte att iomed att jag är gravid nu så vill jag ha allt det nerskrivet och med bilder så att jag sedan kan se tillbaks på det. :)
Fast jag kommer inte att bara skriva om min graviditet, kommer även att skriva om dagliga funderingar och åsikter m.m jag har i mitt vardagliga liv. Det kommer alltså att finnas lite av allt som, som förr.

Den 26/11-2010 fick jag reda på att jag var gravid. Jag hade då tolv dagars försening med mensen, och tänkte att fan jag kunde inte vara annat än gravid. Drog till Apoteket med Jefri, köpte ett gravtest kom hem och testade mig på en gång och ja 5 sekunder senare hade jag fått ett positivt svar. Jag var gravid. Jag blev chockad och överraskad, men lycklig! Det var inte planerat, men helt klart önskat från båda hållen. Så vi är hur glada som helst, nu är jag i min elfte vecka och allt rullar på. Kommer självklart att berätta mer och mer...

Nu ska jag försöka sova, imorrn måste jag nämligen upp och göra massor med livsviktiga samtal.


P.S Såg Eclipse nyss, fan vad bra den var! Jag är lika klyschig som alla andra och dör för Twilight-sagan. Lääängtar tills den fjärde kommer, då vill jag gå på bio med syrran Jen och se den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0