Lady Gaga = sucks!

2010-05-07 @ 20:45:30
Jag har märkt att jag har ngn sorts fiende här, el ja fiende är kanske för mkt att säga om den här otroligt patetiskt fega människa. Det är iaf en människa(?) som tycks vara så avundsjuk på mig och dör för mig så han/hon har valt att skriva "dumma" kommentarer till mig. Heelt anonymt. What a shocker va? Det är lätt att vara modig och skriva fula saker när man är anonym. Du, sötnos var ej feg. Träd fram. Jag lovar att inte stöta bort dig, jag kan inte rå för att du vill vara/ha mig. Det är inte mitt fel att du är så avskyvärd själv att du vill vara ngn annan. Som ja, mig t.e.x. Hehe.. Aja, lite synd om dig är det. Aaww...
Nog om det.


What is the deal med Lady Gaga?? Ok, hon har anlänt i Sverige och ok hon ska göra en konsert. Men big fucking deaaaal! Hon har några bra låtar, det kan jag ge henne men hon är så fake. Hon är så "skapad". Och ni alla bara faller pladask, som förväntat I guess. Men uuuusch för henne. Värsta hypen för ingenting, tycker jag! Och hennes konsert kommer bestå av att hon dödar sig själv, klär ut sig till outfits som ser ut som en aliens bajs och försöker att vara "konstig och orginell". Men det är så ni alla hjärntvättas, hon hjärntvättas för att hjärntvätta er. Men ska inte gå in för mkt i det här. Ni kommer ju ändå inte fatta. SKulle kunna sätta in ett klipp, men jag struntar i det. Tror inte ni är förberedda för det, så gå ni på hennes konsert och bli hjärntvättad. Jag slipper iaf. :)

p.s dessutom är hon jävligt ful.


Blir en lugn hemmakväll för mig ikväll. Kolla lite film och mysa med mina nära och kära.

besos!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0