fitta!

2011-02-09 @ 00:26:56

Har fått tillbaks min jäkla migrän! Den hade avtagit, och jag var så glad. Men nu är den tillbaks. Suck. Har sjukanmält mig från jobbet 2 dagar nu för jag har inte orkat helt enkelt. Migränen tillåter mig inte att sova på nätterna en blund typ, och på det så ska jag behöva jobba med typ 100 skrikande och springande galna barn! Som vill ha ständig uppmärksamhet, som ska bäras och bytas osv. Och det ska man göra med dunkande huvudvärk, och med sömnbrist. Nej tack! Dock så har jag bestämt mig för att gå imorrn, huvudvärk och sömnbrist el inte. Vi får se hur det går. Tror oxå det är min situation som jag är i just nu som gör att jag får den här migränen.


ok, jag hade skrivit ett långt inlägg och råkade markera hela skiten och radera det förutom den första delen!! Nu är jag så jäkla sur att jag kan omöjligt skriva om det. AAAAARRRGGHHHHH!! Fittdatooooor!

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0