6 feb 2011

2011-02-06 @ 19:27:46
Jag brukar vara dålig på att skriva under helger, varför vet jag egentligen inte.
Har haft en bra helg, har dock sovit mkt. Fast vid olika tillfällen, trots att min trötthet har gått över så hänger sig ändå en liten bit kvar. Jag har bara jobbat två dagar, vilket har resulterat i sjuk trötthet under helgen.

Har lovat mer bilder, men jag är så keff på det! Tar aldrig det, glömmer jämt. Fan! Grejen är att jag använder min lur som kamera då jag inte har kamera, det är väl oxå det som gör att jag inte tar bilder. Vill ha en kamera, då lovar jag att jag skulle ta bilder jääämt!


Har nyss vräkt i mig två knäckemackor med kalkon och stark senap på, asgott! Kan äta hundra såna känns det som.
Nu precis i denna stund så kom reklamen jag hatar mest! Det är hårfärgsreklamen med Mini Anden. Varför pratar hon så där???? Alltså hon kan rådumpa sin amerikanska brytning, herregud whats up with that??? Jag vet andra svenska kändisar som har bott i USA flera flera flera år, men när dom väl pratar svenska så pratar dom ordentligt, utan en fucking brytning! Det irriterar mig så mkt att höra henne, känns så fake. Varje gång den reklamen kommer på byter jag kanal så fort jag bara kan annars får jag raseriutbrott. Haha. Även om hormoner har med det att göra, så skulle jag bli irriterad i vanligt fall oxå. uuuuuuuuuusch, säger jag bara.

tänkte ta mig en dusch strax, och sen vänta hem min pojkvän. pussss på alla.



  en till gravidbild, ser ni hur snabbt den växer?! Är här i vecka 13+7. Imorrn börjar vecka 14. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0