........

2011-01-19 @ 16:23:43
Jag känner mig så pass vissa dagar, jag bara skjuter fram saker jag egentligen borde ta itu med. Varför vet jag inte?! Men imorrn kan jag inte länge skjuta på det, MÅSTE ta itu med allt. Jag vet att jag kommer att må så mkt bättre efteråt och pusta ut.

Min trötthet är överväldigande oxå, jag kan lägga mig och somna runt elva kanske men ändå vakna runt tolv nästa dag. Och har jag inget för mig så kan jag lätt somna om och sova vidare till tre, det sjuka är att jag inte ens mår dåligt av det. Jag tycker bara det är sjukt skönt. Men det går periodvis förra veckan gick jag upp halv sex varje dag med min pojkvän och sen somnade jag aldrig om utan var uppe och gick och la mig tidigt med honom. Jag vet att det är graviditeten men om man aldrig har varit det förut, så är det inget man är förberedd på. Att man känner sig så trött jämt och ständigt.
Och mkt neråt dagar har man oxå.

just nu är det lite blä måste jag erkänna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0