lägenhet!

2011-02-03 @ 22:29:50

Idag har det faktiskt varit en bra dag. Var på jobbet. Dom var jättegulliga mot mig, kände mig välkommen åter och jag fick mkt uppmärksamhet. Kändes nästan som om jag aldrig varit borta. Sjukt söta. Dom får mig att trivas faktiskt, och sen barnen var ju gulliga som vanligt. Dom hade inte glömt mig. :) Allt var som vanligt, rutinerna osv så jag satte mig snabbt in i jobbet igen.

Senare var jag och tittade på lägenheten dit jag ska flytta, och den är peeerfekt! Mysig, och så Jefri och Joanna. Alltså så jäkla perfekt. Love iiit! Tog ej bilder då jag bara var och tittade, men så fort jag flyttar dig och bosätter mig så blir det bilder såklart. Flyttar i början av mars, vill att det ska flyyyyga iväg! :)

Graviditeten fortskrider såklart utan några som helst problem, även om illamåendet och tröttheten har försvunnit så är cravings, hungern, mensvärksmärtorna(eftersom livmodern växer och växer), gråtmildheten och lite andra graviditetessymptom kvar. Såklart. Men dom är uthärdliga för det mesta.
Jag är sjukt glad sen jag såg lägenheten, visst jag har lite räkningar och skulder här och där, vilket inte är så jävla najs men vafan, det får lösa sig! Jag fick iaf tillbaks motivationen till en hel del idag efter att jag såg min fina lägenhet. Ååååh! Förhoppningsvis går en enda önskan jag har just nu igenom, och det skulle rädda mkt. Då skulle jag inte ha ngt alls annat att klaga över.

Nu ska jag ta en dusch, sen sova. Är sjukt trött. Imorrn efter jobbet ska jag följa med Jen till stan för lite ärende, kanske ska passa på att shoppa för mina gina tricot presentkort jag har! Borde fan det.

Tänkte lägga upp en till gravvebild, men den är ju bara en vecka gammal och även om magen har växt känns det lite töntigt att lägga in vecka för vecka. Kan lägga in en var tredje vecka istället el ngt.. vi får se. På måndag går jag in i vecka fjorton, då kanske jag lägger in en. ;)

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0