27 jan

2011-01-27 @ 19:45:04
Hello! Idag slog jag fan rekordet med att vakna kl 15:00! Alltså nej, jag måste vända på dygnet nuuu! På söndag ska jag gå upp tidigt, och lägga mig tidigt för måndag är det troligt att jag börjar jobbet.

Har inte gjort så mkt, åt frukost/lunch på Donken med Jefri. Det var mumsigt, men nu är jag så mätt att jag aldrig mer vill veta av mat, fast det kommer väl bara hålla till kl nio ungefär. Då kommer jag att vara hungrig som en varg igen. :P Det är en del av graviditeten.

Snart börjar American Idol på TV 11, gotta see it!

Här kommer min första gravidbild!

 
Den är iofs en vecka gammal, här är jag iaf i vecka 12! Hmm, datumet var 22/1-2011!

Kommentarer
Postat av: jen

Vad cuuute! :) <3

2011-02-03 @ 19:25:20     URL: http://thej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0