allt och inget

2011-02-18 @ 23:48:03

Helg igen! Känner mig smått uttråkad av livet just nu, feb går sååååå otroligt sakta. Antagligen så är det för att jag så gärna vill att det blir 5:e mars. Men shit, det sniglar sig förbi. Vill bara draaaa!

Idag var ledig från jobbet, skönt. Har dock bara legat och slappat, har inte ens duschat idag. Har ingen ork. Mitt humör är varken bra el dåligt. Det är bara whatever.
Imorrn har jag lust att följa med pappa ut på dagen, han ska ta med min lillebror och systerson till Mcdonalds m.m och jag har god lust att vara barn jag med och följa med och bli bjuden på Mcdonalds. :) Vi får se. Annars är det ännu en dag inlåst här, jag har inga pengar så jag kan inget göra. Är inte så sugen på att gå ut mer än nödvändigt när det är så jävla kallt. (Bara i bil, vilket min pappa har.)

Jag tänkte på det här med cravings, har ju sagt att jag inte har ngn spec craving utan det är ungefär en miljon olika cravings varje dag. Fast jag har visst en craving, som jag typ äter varje dag. Och det är kiwi. Dör för det. Har ibland t.o.m ätit skalet och allt, för att jag inte orkat hämta en kniv för att skära den mitt itu. Lika god ändå. :)
Igår fick jag en craving på knäckemackor med smör och saltgurka, så jag fixade det. Dock förstördes allt av att det var havreknäcka och becelsmör. Dont like. Smakade skitäckligt, så jag kastade allt. Blev bara illamående. Det ska vara vanligt brunt knäckebröd, och bregott. Fan! Så nu är den cravingen fortf kvar.

Och apropå ingeting alls, snackade häromdagen med syrran om äldre hunkar. Vi pratade om att det tar emot att se The tourist för angelina gäsp jolie, men att just johnny depp är med är ändå en rätt stor övervägande anledning. Så kom vi in på att Johnny Depp är typ enda gamlingen som fortf är het. Han är väl 46, och ser sjukt bra ut fortf. För Brad Pitt är inte ful direkt, men han börjar se gammal ut. Annat var det när han var yngre, John Travolta oxå. (bara jag tänker på honom i grease, kommer jag.. hehe..) Och Mel Gibson som var min drömman, är heeelt ute ur listan nu. :( 

 

 Då        Nu  (till pittans försvar var det INTE lätt att hitta en gammal "ful" bild på honom)

 Då     Nu

 Då     Nu

Ja, ni ser skillnaderna. Det är helt ok att bli äldre, och tappa hunkheten. Det hör till. Men vaddå, är Johnny Depp omänsklig då? Inte av denna planet? Kan vara så. ;)

 Då (uuuuffff)   Nu (ufff ufff)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0