Nu är det bestämt.

2010-03-15 @ 07:30:47
Jag har bestämt mig för att blogga bara när jag själv känner för det, och vill även om jag vill skriva ner random thoughts, åsikter osv. För om jag känner tvång till att skriva varje dag, och uppdatera hela tiden så tappar jag lusten till att blogga. Det här är ju trots allt inte mitt jobb heller. Bäst blir det när jag lust att skriva om ngt. Vill att det ska kunna gå en vecka utan att jag skriver och utan att jag känner mig tvungen att skriva pga det. Så, nu är det bestämt. :)
Hela förra veckan var underbar med sitt fina väder. Helgen har varit wunderbaaar oxå. Såg Alice i Underlandet 3D igår. Den var helt ok, inte så "wow" som jag förväntade mig men ändå helt ok. Johnny Depp gjorde ju en utmärkt roll, som vanligt. Även Helena Bonham Carter. Sjukt duktiga.
Onsdag är en viktig dag för mig.
Nu, iväg mot jobbtorg för coachmöte. *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0