!

2010-01-28 @ 13:53:45
Kl ar 07:41, och jag ska alldeles strax fa i mig lite frukost. Igar kom vi iaf en bra bit pa vagen med varat pappersarbete, sa skont att det antligen borjar ga framat. Precis lagom sa har innan jag ska dra. :)
Jag borjar aven ma mkt battre, far ju mina anfall av illamaende da och da men inte som forut. Usch, vad daligt jag madde!

Igar fick jag min bok tillbaks av Jefri.. wohooo! Haha... mkt tjat lonar sig! Battre det an att leta sjalv. :P Men han sager att om han ser att jag haller pa och laser ut den dom har dagarna som ar kvar, kommer han att gomma den igen hahaha... Jag tror bara han inte orkar med mitt gnall sen pa planet, det ar darfor han ar sa angelagen sakert.

usch, nu fick jag ett illamaende anfall igen... bla... och jag har fixat frukost, hur ska jag fa i mig den? :S


p.s ska till stranden nu, reeeeeeeeeeelax! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0