Tjo!

2010-01-13 @ 14:36:13
Snart ar jag klar, ska namligen ivag for att gora ett par viktiga arenden. Kolla lite flygbolag osv... Jag har aven riktiga problem, inte bara i-lands. :) Fast det ar inte problem egentligen, det ar bara kul for det innebar ett steg narmare Sverige.  ;)

Ja, gott folk. Jag forstar inte varfor man som president i sitt eget land vill forstora just sitt egna land. Jag menar presidenten har inser inte vilket javligt fint land det har ar, och att det finns massor med fina manniskor och Venezuela har en fin kultur. Det ar sa fint och bra har pa manga satt, men presidenten vill forstora det verkar det som. Nu har han borjat ransonera ut elen. Vad tycks?? I nagra timmar tar han bort elen fran oss och da ar kolsvart overallt. Kul! :/ San ar han liksom, han vill sa garna kora diktatur med detta land. Trakigt, for det har ar en utav dom basta landerna att turista i. Jag rekommenderar varmt att aka hit som turist, for att semestra. Men inte bo...

Iaf, nu ska jag sminka klart mig. Sen bar det ivag.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0