The Unrest..

2010-01-19 @ 13:24:41
Kl ar 07:38 har just nu, och jag vantar pa att Jefri ska bli klar sa vi kan dra till beachen. Masta passa pa, vet inte nar jag kommer att ligga pa en strand igen. :P

Igar var jag pa bio och sag The Unrest. Samsta filmen. Saaaamst! Hur blir sana har filmer godkanda for att visas pa bio?? Jag fattar inte..

Hur kan man gora en skrackfilm, utan skrack??? Alltsa, inga spoken el doda manniskor som vaknar mitt i natten. Som man trodde! Hela tiden nar man vantade sig att se den ackliga doda kvinnan vakna upp och stycka manniskor, nar dom satte suspenslaten bakom och musiken hojdes pa ett skrackinjagande satt, ja da hande det inte ett skit! Filmen handlar i stort sett om en demon, som finns i en dod kvinna som vaknar upp och dodar manniskor. Lite som The Grudge, men inte alls likadan. I The Grudge far man iaf se kinesbruden och kinesungen och man blir radd. Men har var det bara en osynlig demon, man aldrig sag. Inte ens hur demonen dodade manniskorna fick man se. Keeeefff! Hur tankte filmskaparen???

  Den har filmpostern ar helt missledande. Man fick aldrig se ngn dod manniska vakna. Man fick inte se ngt alls. "Don`t scream, you`ll wake the dead" Ok, and where the hell were they at under the WHOLE movie?? Sag bara en docka ligga helt still, aldrig ens blinka el ngt.

Rekommenderas eeeej! Ni kommer att wastea pengarna. Jag lovar.

Nu, stranden! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0