Stranden och presenter!

2010-01-20 @ 02:11:29
Kl ar halv nio pa kvallen har. Kom val hem runt halv sju tror jag, var ju pa stranden. Sa sjuuukt harligt! Jattefint vader, allt vara bara suverant och skon och trevligt. Jag brande mig! Det svider overallt just nu, men vill man vara fin far man lida pin. Right?

efter stranden akte vi till flygplatsen, for att mota upp pappas fru som anlande idag. Hon skulle ge mig nagra saker mina 2 alskade syster hade skickat. Josse skickade cola och fruktnappar till mig! Sa sot. Himla gott! Tack Josse! <3 Och Jen skickade ett par jeansleggings ( to dieee for!) Dom satt skitbra, sa heta. I love. Och en jattefin hoodie fran Gina Tricot, som passade sa snyggt med jeansleggingsen. Och sa 2 bocker. Blev sa glad. Tack Jen! <3 Blev sa himla glad. Gillade verkligen allt. :D

Har kommer lite strandbilder. Ska ga och ata ngt nu. Puss pa er!

 Pa vag..

 Alskling och jag!

 Fina stranden vi var pa..

 My man..

 en goood blot puss.. :)

 Min vackra man..


 Livet ar harligt!

 Fin bild, men varning for fettvalk!

Jag ar trott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0