Sjuuuuuk!

2010-01-25 @ 15:47:49
Har inte orkat skriva pga sjukdom. I fyra dagar ungefar har jag matt illa, med lust att spy, men skitit i det och forsokt se over det. Igar kunde jag inte stiga upp ur sangen, madde sa daligt. Dunkande huvudvark och magen var i uppror. Hade jag varit en normal manniska hade jag spytt kanske sisdar 50 ggr, men pga min jobbiga krakfobi spydde jag inte ens en liten gang. Blaaaa! Onskar jag kunde vara san som spydde latt utan att bry sig, for att ma battre! Men nej, jag kan bara inte. Idiotiiii! Anyways sa akte vi till sjukan, och jag trodde det skulle vara ngt med blodtrycket, el med hjarnan. Men icke! Jag har magkatarr tydligen. Sa jag fick hem massor med tabletter for det, en behandling alltsa. Dom hjalper. Nar vi akte fran sjukan madde jag bra, men nar jag kom hem runt 18, sa la jag mig och borjade ma daligt igen och hade spyan i halsen igen, sa da tog jag mina tabletter och det gick over. Dackade kl 20:00 och vaknade for en halvtimme sen typ, da var kl halv tio. Behovde verkligen sova. Och idag vet jag inte riktigt hur jag mar, jag mar sadar alltsa. Kanner mig lite halv krasslig fortf, men jag orkar iaf sta upp. Jag ska ga och ta en dusch nu, sen maste jag ivag och gora nagra viktiga saker *suuuuck*! Sen nar jag kommer hem igen, tanker jag fan inte ga ut mer. Och sa maste jag halla mitt illamaende i schack med tabletterna.

Sa nu vet ni, darfor ar jag inte aktiv just nu. Orkar helt enkelt inte, maste ta den lilla orken jag har till att gora annat. Jag maste ju vara i toppform innan 3:e feb.

Sa vi hors nar vi hors. :(

puss pa alla gulliga...

Kommentarer
Postat av: Jen

Hmm jag hade tydligen oxå "magkatarr" och sen visade det sej vara en liten pojke som låg i min mage, stooort hmmmm

2010-01-25 @ 18:56:21     URL: http://thej.blogg.se/
Postat av: Nadia

Krya på dig gumman. Du kanske borde ta och stressa mindre...du verka stressa väldigt mkt...iaf hoppas du blir bättre <3

2010-01-26 @ 01:36:00
Postat av: Jen

Jaaag vet han är too die for! Längtar tills jag får se reklamen :)

2010-01-26 @ 11:09:22     URL: http://thej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0