Men usch!

2010-01-26 @ 23:53:47
Fick inget vettigt gjort idag, sa da maste vi tillbaks imorrn. Orkar inte ens ga in pa varfor, och jag tror ingen bryr sig anda.

Nar jag kom hem lagade jag mat, kottgryta med ris. Jag at lite av potatisen i kottgrytan med lite sas och ris. Det gick bra. Det var gott. Men nu tva timmar senare, sa mar jag iiiiiiiiiiilla! Exakt som igar. Igar fick jag inte ner ngt alls, och sen nar val fick det sa at jag en arepa (venezolanskt majsbrod typ) med kalkonskinka och mager ost. Det gick super, jag madde bra och sen lite senare madde jag skit. Ville bara spy upp allt. Och nu ar det likadant. Och varan inneboende som vi har har, star just nu och lagar mat i koket som han ska ta med sig till jobbet och matlukten kommer ut i vardagsrummet dar datorn star och jag star inte uuuut! Lukten ger mig spylust. Sa jakla jobbigt att ga runt och vilja spy all the time men inte kunna det pga jag har gjort det sa svart for mig sjalv att spy. Min krakreflex finns typ inte!  Sa jag vet inte alltsa... jag orkar inte med det har langre! Detta standiga illamaende.
Och att min mamma stressar mig, och ar jobbig som bara hon kan vara gor inte saken battre. Tvartom!

Jag forsoker hitta min bok sa jag kan ga och lagga mig och lasa, sa jag slipper kanna matlukten. Min bok forsvann igar, bara sadar. Forst var det ett mysterium, men jag loste det ganska fort. Jag tankte direkt Jefri! Jag lag namligen och laste lite grann i den nya boken, men sa orkade jag inte lasa mer sa jag la den pa sangen och gick upp. Sen gick Jefri in i rummet, och sen hoppade han in i duschen. Nar jag kommer tillbaks till rummet sa hittar jag inte min bok, och jag letar overallt.. Men eftersom han tog sa lang tid i duschen sa satte jag mig vid datorn (skrev duschen forst haha! min daliga humor!) och glomde jag hela grejen nar han kom ut sa jag fragade inte ens. Idag iaf sa letade jag igen som en galning nar jag kom pa det igen, och han var inte ens hemma i den stunden men jag hittade den inte ngnstans. Sa jag tankte "han kan inte ha varit sa elak att han har kastat ut den genom fonstret val? Nej! Sjalvklart inte!" Sa jag messade honom och fragade om han visste, och han skrev tillbaks bara Nej!. Men jag trodde honom inte sa jag ringde upp, jag bara "Jefri, var fan ar min bok? Den kan inte bara ha forsvunnit sadar! Och jag kanner pa mig att du har ngt med detta att gora." Jefri- " Hehe, japp! Jag gomde den, sa du ska kunna ha ngt att lasa pa planet for du laser ju ut bockerna pa typ 2 dagar och sen gnaller du om att du inte kommer att ha ngt att lasa pa planet ju!" Jag - "men skit i det, sag var boken aaaaaaaaaar!" Jefri - "Icke!" Jag -"hejdaaaaaaaaaaaa svin!" Jefri -"hejda alskling, jag alskar dig, men du kommer aldrig fa veta, iaf inte forren den 3 feb" Jag -"klick"   sa nu var det mysteriet lost, nu galler det for mig att hitta boken, jag sa att jag skulle hitta den men han sa att jag aldrig kommer att lyckas. We`ll see about that!

Nej! Nu kom snubben och fraga om jag kunde smaka av hans kyckling lite for han ar tappt i nasan sa han kanner ingen smak. Blaaaaaaaaaaaaa! Vill inte! *spyr*

klarar inte av matlukten mer, gotta go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0