ljuva bocker!

2010-01-03 @ 22:52:50
jag ar sa bast! Jag kom just pa en sak. Stod och lagade mat, och nar jag lagar mat och ar ensam sa vandrar mina tankar alltid ivag. Sa borjade jag tanka pa Sagan om dom tva tornen, sag den namligen haromdan. Tankte iaf att filmerna ar ju jattebra men att jag aaaaldrig skulle palla lasa bockerna. For langa, och trakiga. Jag skulle trottna sa hart. I just know it. Trots att jag alskar att lasa. Jag laste sa mkt forut, jag verkligen alskar det. sa nar jag borjade tanka pa bocker sa kom jag pa varldens grej! For mig alltsa.. hehe.. Att den nittonde jan kommer pappas fru hit till Venezuela for att halsa pa sin familj, och min familj hemma i Sverige har fragat mig vad jag vill ha darborta ifran sa att hon kan ta med sig det till mig. Och jag har sagt, lite klader som inte finns har, svenskt godis m.m men hade heeelt glomt bort BOCKER! Jag vill ju sjalvklart ha bocker!! iiiihhh! Klart det finns bocker har i Venezuela, och sjalvklart kan jag lasa alldeles utmarkt pa spanska. Men jag vill inte. Jag gillar det inte, far inte samma kansla. Jag vill ha bocker pa svenska. Tur att jag kom pa det nu sa jag hinner saga det till min syrra. Men det far nog bara bli 2-3 bocker pga overvikt etc.. Men anda! Svart bara att veta vilka tre jag ska valja. Ska jag valja Twilight-sagan? El ngn annan vanlig roman? Vad ska jag vaaalja? Ska ga in pa cdon.se och lite andra sidor och valja mina tre bocker och sen skicka dom till min syrra. :) Far se vad det blir.

Aterkommer senare med mina tre val. Ar helt excited. haha... Hoppas bara inte min syrra ba "nej, det racker med allt det andra du har bett om." hahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0