Kirrat!

2010-01-15 @ 03:19:52
puuhh... vad trott jag ar. Har varit och gjort massor med saker idag! Och knappt atit eftersom jag inte har hunnit. Hann ata tre tuggor av en pasta med pesto som jag gjorde, och nyss at jag tva mackor med philadelphiaost pa. Jag har haft ont i huvudet heeeeela dan. Den borjade runt 14, pga hunger och nu ar kl 21:37 och den haller i sig fortf. Efter 2 huvudvarkstabletter pa 400mg! Shit alltsa, min migran ar for mkt.

Nu har vi iaf kopt biljetterna! :D Den 3:e aker vi. Ar sa glad. Och problemet med mitt pass har aven det lost sig, det har ar sa meningen alltsa. So meant to be. Langtar som en dare.

Imorrn ar det fredag, och jag kan ta det luuuugnt. Ska bara upp och stada typ, sen nada. Jefri ska aka till jobbet och saga upp sig, plus hamta sista lon. Perfa ju! Blir nog en lugn helg tror jag, fast pa sondag ska vi 2 dra till stranden hela dan. Ser framemot det som fan. Nasta vecka maste jag ta itu med ytterligare lite mer stuff, men aven da ska jag passa pa och aka till stranden igen. Kanske pa torsdag. We`ll see.

Har verkligen ont i huvudet, sa jag orkar typ inte sitta har. Ska hoppa in i duschen, sen ta en till huvudvarkstablett. Sen soooova! :)

Jag ar sa lycklig just nu.




Kisses to you all! Godnatt.

Kommentarer
Postat av: M.A.H.E.C

du kommer heeeeeem!!!

hhaha joan sa att du hade hittat din Maia, Jefri alltså..



måste börja öva spanska annars kommer jag bara vara tyst de 6 första gångerna.. eller juste vi ska bo med varandra.. wifey.. okej ska börja kolla TVE på en gång :P

2010-01-15 @ 17:39:56
Postat av: Joanna

Jag veeeeet! :D hahaha ja han ar verkligen det!



nej men du ar skitduktig maia, det vet du. Ni chattar ju pa facebook! hahaha och jag tror knappast att du kommer att vara tyst hahaha! hahahahaha borja inte laspa bara! min wifeyyyyy!

2010-01-15 @ 22:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0