javla bok! javla jefri!

2010-01-27 @ 00:31:44
nej, jag hittar inte min bok och jag orkar faktiskt inte leta ordentligt. Orkar inte vanda upp och ner pa rummet, mar for illa for det. Och om jag bara ligger dar pa sangen och tittar upp i taket sa kommer taket bli suddigt inom 5 min pga att jag haller pa att somna. Och somnar jag nu, 18:47 kommer jag att vakna runt tre pa natten och vara pigg... och illamaende. Och det vill vi inte heller. Vilket gnall det ar pa mig! Haha...

Har satt pa flakten har i vardagsrummet sa matlukten gar bort, och sa tankte jag satta mig har vid datorn och titta pa en film nu! Vilken, har jag inte bestamt an for!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

hahaha stämde det in på er eller?

jag känner mig nästan mer som karln i vissa lägen :P

2010-01-27 @ 06:04:10     URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0