I´m singing in the rain...

2010-01-15 @ 23:41:55
oj oj oj, what a day. haha later som om jag har gjort skitmkt men nope! Igar kvall sa kande jag och jefri att vi antligen kunde andas ut.. efter allt det jobbiga som har varit. Vi gick in pa en jattebra sida, med massor med filmer gratis med spansk subtitles. Vi kollade pa Me, myself and Irene.  Fanns massor att valja pa, men Jefri hade inte sett den och jag berattade hur rolig den var sa han blev sugen pa att se den. Iaf, det hela slutade med att vi gick och la oss 4 am! Och idag var vi helt avsvimmade fram tills hela tolv! Jag skulle ha stadat, men pallade ej. Istallet gick jag upp, drack te och har suttit och last olika bloggar hela dan typ. Bloggarna jag mest laser ar, Kenza, Foki, Gaybloggen, Jennifers (min syrra)  Shannon(min nastan syrra oxa) Blondinbella, Bobby, Emmelist, Sune, Cassandra (en gammal skolkompis) Paow, Dennis M, och nagra till. Och ibland gar jag in pa olika bloggar, men nar dom ar for trakiga gar jag ur. Annars hamnar dom pa favoriter... hehe... Jag undrar hur manga som laser min? Hur kollar man sina besokare?

Idag lar det bli en sen kvall oxa, men imorrn MASTE jag upp och stada. Det ar inte stokigt, for allt ar pa sin plats osv. Nej, det ar det att det ar smutsigt. Alltsa golvet ar helt lortigt, och det ar damm overallt. Kan inte ha det sa, jag far fnatt av det! Klarar inte av att se golvet sa ackligt... sa ja, stadning imorrn vare sig jag gar upp 06:00 el 13:00. Och pa sondag ska jag njuuuuuta av stranden. Kommer att finnas bilder! :) Mer om det da.

Jag har biljetterna i min hand i detta nu, kollar pa dom och tror knappt det ar sant. :D I`m happy!
Igar berattade aven Jen att hon ringde migrationsverket och dom hade sagt att det ar klart att jag ska kunna aka tillbaka till mitt land. Vare sig jag har varit har i vackra Venezuela tva el tio ar.  Sa allt ar verkligen kirrat.  Nu har presidenten har tagit tillbaks elgrejen, sa nu far alla el som dom ska. Haha... aja, bra I guess. Chavez ar dum i hela huvudet.

 Sa kanner jag mig just nu... ;) Om det borjar regna har, kommer jag att ta ett paraply och harma Gene Kelly, for sa lycklig ar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0