I-landsproblemen hopar sig.

2010-01-12 @ 23:13:35
Tjejen som fixar mina naglar ar bortrest. Hon kommer hem typ i slutet av jan. Kuuuul for mig! NOT. Hade tappat 3 utav 5 naglar pa vansterhanden, sa da tog jag bort dom resterande 2, vilket var valdigt latt eftersom dom anda var ratt losa. Men pa hogerhanden ar all intakta. Inte ens losa. Snyggare kan det ju inte bli... el? Fulare menade jag nog. Det ser skit fult ut med ena handen med naglar och andra utan. Sa nu maste jag ta bort alla fran hogerhanden oxa, kan inte ga runt och se ut sa har. Hellre har jag korta vanliga naglar, an sa har. Och det ar inte det lattaste att ta bort dom, det gor ont m.m. Men nu ar jag pa G, har fatt av mig en. Far val vanta till slutet av jan, for att gora om dom fran borjan *suck*... maste iaf fixa dom innan jag aker till Sverige. Ja, som sagt i-landsproblemen forfoljer mig. hehehehe....

Kl ar 17:35 har just nu, ska snart till banken en snabbis innan dom stanger for att fixa ett arende. Ar sa hungrig, har bara atit en minimal arepa (ett majsbrod kan man val kalla det pa svenska, det ar ett typiskt venezolanskt matbrod) idag med philadelphiaost pa. Och druckit tre koppar kaffe. Vet inte vad jag ska ata. Pannkakor? En frukt? Vi far se. Kanske bara blir en macka. Vilka problem jag har elhur? *rolls eyes*


woohoo! fick bort annu en nagel. 2 gone, 3 to go. puuh...

tudeluuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0