hej hej..

2010-01-22 @ 13:59:27

Skulle ha bloggat igar, men jag var rena rama Alfons Ahberg. Jag skulle bara gora massor med andra saker forst, och innan jag visste ordet av sa var kl 12:21 och jag blev tvungen att ga och lagga mig for att komma upp vid sju imorse. Och nu ar kl 08:19, och jag ar strandkladd, har kakat frukost och druckit kaffe. Nu vantar jag pa att dom andra ska bli klara... *suck* Alltid jag som far vanta. Jefri ar riktigt langsam pa att gora sig klar snabbt. Det finns inte i hans varld. 
Hudpartierna dar jag brande mig svider inte langre, utan nu kliar dom istallet. Laren, axlarna, ryggen, brostkorgen och ansiktet. Ja, typ hela kroppen. Det kliar och kliar och jag kliar och kliar tillbaks. Jag har inga utslag el ngt sant alls, det bara kliar helt enkelt. Herr Doktor Jefri sager att det beror pa att eftersom jag brande mig, sa haller det pa och "laker" nu typ, sa darfor kliar det. Hmm? Ja, det kanske stammer?

Igar var jag och gjorde massor med saker i stan, gick hemifran runt 11 och kom hem 20:00 typ. Fatta. Var sa trott igar.

Nu ska jag dra ivag, to the beach. Japp, don´t be jealous. ;P

puss!


Kommentarer
Postat av: Jen

Hahaha jusste shiit men jag älskade att du pillade på min rygg :)! JO det gjorde ni visst det!



Hallå det stämmer inte det kliar för att det kommer börja flagna dumb ass bitch!

2010-01-23 @ 01:52:46     URL: http://Jote

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0