Handelselost!

2010-01-18 @ 18:39:55
Jag har inte orkat skriva! Sorry.

Igar skulle jag ha legat pa stranden vid denna tid, men nej ngt hande som jag inte orkar beratta el skriva ner for varje gang jag tanker pa det blir jag grymt irriterad och far tillbaks besvikna kanslan jag hade igar nar vi var tvungna att vanda innan vi ens hade kommit fram till stranden. Usch, vad arg jag var. Men nu har jag kommit over det, men pallar ej skriva om det. Imorrn ska jag iaf till stranden pa riktigt, och jag lovar att jag kommer att komma anda fram!

Min helg har varit sa slapp. Har bara verkligen legat och titta pa film heeeeeeeeeela helgen typ. Har iofs gatt ut och atit, men i stor del bara tittat film. Har hunnit med att se Pulp Fiction,(skitbra) Fighting(halva, skitbra), I am Sam(sa bra!), Zombieland(halva, oxa jattebra) Danceflick(saaamst!) och Mina jag och Irene(jattebra).


Sa jag har egentligen inte mkt att beratta. Idag steg jag upp sju och sa har jag varit och fortsatt med mina arenden. Kopte ett sott, enkelt rott diadem oxa.  Nu ska jag aka med Jefri till en skoaffar och kopa ett par skor jag vill ha.

Smell you later! <3

Kommentarer
Postat av: amandaljungdahl

sjukt fin bloggdesign! :)

2010-01-18 @ 18:54:26     URL: http://mndi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0