Halloj!

2010-01-27 @ 13:48:47
Det blev ingen film igar, borjade msna med min alskade syster Jen, och dar gick tiden. Kanske idag. Idag mar jag faktiskt lite battre. Har ett litet sug i magen fortf, men battre mar jag iaf. Tur att jag kommer till Sverige en torsdag, sa jag kan ta det lugnt over helgen for pa mandag dar satter jag mig med min syrra Jen for att registrera mig pa arbetsformedlingen och allt jag nu maste gora. Hon ska namligen hjalpa mig eftersom det ar hon som ar experten dar, vill ha pengar foooort. Maste kopa sang, mobiler, vinterstovlar (till mig) m.m. Plus att jag maste satta min pragel igen pa mitt gamla rum. El min och Jefris pragel rattare sagt. Jefri behover bara kasta lite klader har och dar, och handduken efter att han har duschat pa golvet sa har han satt sin pragel. Haha... Den javeln vagrar forresten saga var min jakla bok ar! Han ar sa envis! Och som att jag orkar leta i alla vrar och horn i varat rum.

Kl ar nu 08:06. Min mor tjatade igar om att vi skulle upp tidigt for att ga fixa dom dar papprena vi haller pa med, hon bara "Joanna, kl atta gar vi hemifran!" Jag bara "mm.." Sen nar kl var halv tolv och jag fortf inte hade gatt och lagt mig sa sa hon "Jag gar iaf upp kl 06 pa morgonen ok! Och jag ar klar atta sa vi kan dra, jag vet inte du." Jag -"Ja, mamma du sa det. Jag vet." Kl ett hade jag fortf inte gatt och lagt mig, och inte hon heller och da sa hon -" Du kommer inte komma upp imorgon!" Jag "- ok mamma... whatever...godnatt." Jag satte mitt alarm pa halvsju, gick upp sju och var klar kl 07:45. Hann duscha snabbt, borsta tanderna, kla pa mig, sminka mig, ata ett apple och nu sitter jag har och bloggar och min kara mor har inte ens satt pa sig klader. Jag visste detta, det ar ALLTID sa. Darfor stressar jag inte upp mig. Darfor gick jag upp i lugn och ro. Jag sa till mig sjalv igar, bara for det ska jag ga upp och vara klar innan atta for att se vad hon sager. Och nu sa jag "- Jag ar iaf klar." Hon spelade dum och gick in i sitt rum.. moahahaha!

och nu har jag bloggat klart, och vi ska fortf inte ga an. haha... aja, lite facebook for min del da.
Vi hors sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0