Gnalligt...

2010-01-06 @ 01:21:16
Guuuud vilken slapp dag jag har haft idag! Verkligen bara slappat hela dan. Kanner mig otroligt seg. Och sa har jag ett magont som vagrar ga over!

Gnall, gnall och gnall ar vad jag har att rapportera idag.

Har ingen recension over Ninja Assasin som jag sa garna ville se, for alla filmer var slutsalda igar! Buuu! Verkar som om det inte ar meant to be for mig att ga pa bio!? Blir aldrig av!! Vill fortf se Avatar som alla har sett, och nu aven Ninja Assasin. Om det blir av att jag ser dom ngn j*vla dag, sa skriver jag vad jag tyckte.

Nu ska jag forst roka en cigg, sen ata ett apple.

Sa lange lamnar jag er med en j*vligt bra lat, med en j*vligt heting till kille.   Maxwell - This womans work.


Och kolla den har super duktiga killen som gor en cover av samma lat! Han heter J'Sun pa youtube. Kolla in hans andra jattebra covers, som Butteflies av kungen Michael Jackson och Halo av gudinnan Beyonce. ;)


Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in *2009's saknade* :/ http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/2009s-saknade.html#comment

2010-01-06 @ 15:46:50
Postat av: Jen

Kalla inte Beyonce för gudinna,eru duuum eller!! hon e största hooorungen!

2010-01-06 @ 17:43:38     URL: http://thej.blogg.se/
Postat av: Shannon

hahahhahahahahaha jag kan bara lyssna på J'sun om jag stänger ner rutan men lyssnar på honom. Då är han tuuuung :) men o se honom sjunga får mig att inte kunna ta han på allvar. Så är det nästan med alla som sjunger covers på youtube.. man skäms för dom. hahahha cok fula miner o allt och så från ingenstans börjar dom spegla sig i webb camen o puta med läpparna och lee ? wtf hhahahhaa

2010-01-07 @ 15:11:52     URL: http://bigmamma.blogg.se/
Postat av: Till Shannon

Ja, jag vet!! Men Maxwell ar det inget roligt med, han ar bara heeeeet!

2010-01-07 @ 18:15:13     URL: http://joannasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0