:)

2010-01-11 @ 03:29:53
Har matt ratt bra idag, tagit det lugnt med Jefri bara. Stort honom och tvingat honom att ta en bild med mig medan han har suttit och spelat datorspel, alltsa storde jag honom lite hehe... Duschat, atit (ytterst lite) hehe... Och snackat med mina alskade syskon Juan och Jen.

Imorrn galler det, da ska det "allvarliga" snacket tas upp. Sager hon ja, da ser jag oss i Sverige i slutet av jan - borjan pa feb. Ngt annat finns ej, det finns inte ett nej.


Tankte ga och lagga mig och kolla lite pa tv nu. Pis V!


  
"- Men assa vanta Joanna! Jag kommer att forlora juu!"


  "- Ok da, men fort!"


 
Och sen gav jag upp, och nu har jag lagt mig for att titta pa tv. See ya! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0