Utseende..

2010-01-20 @ 14:12:55

God morgon ni sota manniskor som laser min blogg! Iaf sa ar det morgon for mig. Kl ar 08:09 just nu. 10 nu.. :P

Nar jag gick upp, duschade jag och smorde in mig rejalt. Vill inte flagna. Jag ser ut som en krafta idag. Och det har aldrig gjort sa ont att satta pa sig en simpel beha. Det sved, och javlades. Hela min kropp svider. Men, knapp som jag ar I giiive! Vill ha mer sol, mer svidande, mera krafta hahaha..  Kanske imorrn igen.

Sitter och sminkar mig, maste ivag och gora lite grejer. Har pa mig dom heta jeansleggingsen som jag fick av min syster Jen.. Jag ar het today, kan jag lova. ;P Behover ingen rouge iaf. Jag ar inte den som gillar att sminka mig naturligt. Jag sminkar mig inte Kissie-style heller saklart, men jag gillar eyeliner och mascara. Det ar det mest naturliga jag kan komma...  Jag vill inte se ut sm ngn javla nyutslagen blomma el whatever, vem fan vill se ut som en javla blomma? Jag vill se ut som en het kvinna liksom. :P Sa ingen "bara lite lappglans och boja ogonfransarna, sa ar jag klar!" shit har inte... Just nu har jag ett eyelinerstreck pa ovansidan av fransraden, och mascara. Och lappglans. Skulle ha rouge oxa, men fan jag ar ju redan en krafta. Nar jag har sakallat "naturligt" smink, da jag inte hinner sminka mig utan bara lite lappglans da ser jag ut som en femtonarig tjej. Och jag ar 23. Jag har nog aldrig fatt hora att jag ar i 20-arsaldern. Folk gissar ALLTID 18 pa mig. Soft, om jag far saga min mening. ;) (Fast mina syskon ar valdigt noga med att papeka att jag ar 23 ar, ibland t.o.m 24!) Haha!

Jag ska rakna hur manga kommentarer jag kommer att fa fran killar idag som har ngt att gora med min solbranna. Nu tanker ni -" sa javla snygg ar du inte horru". Men nej, det handlar inte om hur het jag ar, (vilket jag naturligtvis ar) utan att har i venezuela sa raggar killar pa en ute i stan hela tiden. Ser man atminstone nagorlunda bra ut, sa raggar dom. Varje dag nar man gar ut ar det, -"vad fin du ar!" "Snygging" "Jag ar kar pa nytt" "Var har du varit hela mitt liv" och sa sager killar till min mor nar jag ar ute med henne pa stan svagerska.. hela tiden.. hahahaha men eftersom dom ar forutsagbara (jag har nog fatt mer an hundra kommentarer om hur snygg jag ar i min piercing och hur bra den passar mig) sa kommer jag nog fa hora dessa idag "oj, du snodde visst solen for att anvanda den endast du. Kan man inte fa dela med dig?" "Vad fin du ar i den dar solbrannan" "Vad taskig du ar, du akte till stranden utan mig" "Nasta gang du aker till stranden, ring mig. Har ta mitt nr" osv... jag lovar. Har hort exakt dessa forr, flera ggr. Forutsagbara.. hehehe... Har i Venezuela, har du en dalig dag dar du kanner dig ful osv, och behover fa lite ytlig meningslos bekraftelse for att fa upp "utseendehumoret" atminstone, kla pa er, sminka er lite och ga ut och handla ngt el whatever. Killar ar hundar har. Det ar busvissling har och dar, kommentarer. Det finns dom som ar lite snallare, som bara sager en fin kommentar till en and that`s it. Men det finns dom som ar fracka as hell. Som gar langt over gransen. Har hant mig och majoriteten av tjejerna har. Nar det kommer till tafs, el en acklig "skona brost"- kommentar, da gar det for langt for mig. Jag har haft killar som har pratat med mig, hela vagen bredvid dar jag gar och tjatar om mitt nr osv och jag ignorerar totalt. Jag hatar det! Jag ignorerar alla killar som raggar och haller pa ute pa stan, for ger man dom uppmarksamhet blir dom jobbiga. Men ibland far man verkligen lust att garva at vissa grejer dom sager. For manga ggr ar dom sa roliga med sina kommentarer. Sa nu ska jag dra ivag, vi hors senare.

puss pa kinderna...


Kommentarer
Postat av: Jen

hhahaha ja dom där raggnings replikerna har man hört förr :)

2010-01-21 @ 17:51:53     URL: http://thej.blogg.se/
Postat av: Jen

kände inte för att berätta helt enkelt hora!

hallå logga in på msn fb e knaaas

2010-01-21 @ 18:11:01     URL: http://thej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0