God fortsattning...

2010-01-02 @ 18:57:20
 gott folk. :) Oj oj.. sorry att jag inte har uppdaterat men jag skrev ju faktiskt att jag nog skulle komma tillbaks 2:dra jan. And here I am.

Nyar da, middag hemma och sen lite Skype med familjen hemma i Sverige. Sen satt vi bara och drack, pratade lite och vantade tills kl slog 12. Nar kl slog 12 sa var det gott nytt ar, och sen lite "pudra nasan" och sen ivag till fest. Vi akte hem till Leo, och dar festade vi till kl halv atta pa morgonen. Jag var heeelt slut. Jag hade verkligen inte trakigt, men det fanns ett par tillfallen dar jag inte orkade helt enkelt och satt i jatteskon fatolj och holl pa att somna. Pa riktigt, sa tillslut ryckte jag upp mig och borjade dansa lite och dricka for att bli pigg. Tog jattelite foton, man glommer liksom i allt festande och ju fullare man blir sa ar inte snack om att ta kort ens. Inte for mig iaf. Sa iaf nar vi kom hem, gick vi hem till Henry for att kissa m.m och sa forsokte vi hitta ngnstans att ata frukost pa men det var mindre lyckat for INGET var oppet. Vad forvantade vi oss? Forsta jan kl atta pa morgonen liksom... Sa da sa vi hejda, time to sleep och gick. Jefri och jag at lite potatisgratang har hemma, och sen la vi oss. Runt tio. Vi sov nonstop till kl 18:45. Jaaavlar. Helt morkt ute nar vi vaknade, vi vaknade hungriga som vargar. Duschade, kladde pa oss, borstade tanderna och sa drog vi till Mcdonalds men dar var det FULLT med folk. Kon var tusenfotinglang och jag var for hungrig for att stalla mig dar, sa da drog vi vidare mot nasta Donken, men same shit there. Till slut blev det Wendy's. Det ar som Mcdonalds. Finns i USA. Vi at, och sen hemat igen.

Sa nu idag, vaknade jag halv tio. At frukost. Tvattade. Och nu kl 13:14 orkar jag antligen skriva. Jag ar fortf helt slut, och hela min kropp ar om. Kanns som om jag har haft brottningsmatch med ngn. Har sa ont. Tog en alvedon for att se om det gick over, lite hjalpte det men jag behover nog massage! Far nog tala med Jefri om det.. 

Idag vet jag inte vad jag ska gora, det ar ju trots allt lordag. Jag skulle faktiskt vilja ga ut, men har nada med pengar. Men vi far se.... Nu borde jag ga och duscha, men det kravs en javla mkt anstrangning sa jag tror jag gar och lagger mig och kollar pa tv en stund och sen duschar jag.

Puss pa er alla.


 jag och Jefri.. <3 Nyarsoutfit!

Kommentarer
Postat av: Nadia

Wow BEAUTIFUL!!!!!

2010-01-02 @ 22:09:35
Postat av: joanna

tack!!!! :) kram!

2010-01-03 @ 03:30:38     URL: http://joannasdagar.blogg.se/
Postat av: M.A.H.E.C

mii amooor sjukt snygg!!

2010-01-05 @ 00:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0