R.I.P

2010-01-16 @ 22:38:26
Kl har ar 16:32 just nu, vaknade vid 14:00!!!! Fatta! Men vi gick iofs och la oss kl 06 imorse, hehe... For vi kollade namligen pa Pulp Fiction. Jag har redan sett den ett hundratal ggr, men man kan omojligt trottna pa en sa bra film. Och jag ville att Jefri skulle se den, for jag visste att han skulle tycka om den. And guess what, he looooved it. Hehe.. det ar sant. Han tyckte den var fet. Jefri ar att svar med filmer, nar han inte tycker om dom sa dackar han och jag hatar det! For han sager inget typ som att "-Alskling, filmen suger kan vi ga och lagga oss istallet, el kanske se en annan innan jag dackar?" Nej, han bara somnar. Sa jag vill alltid hitta en film som haller hans intresse och aven mitt, sa att vi kan kolla pa hela. Pulp Fiction fangar vem som helst! Var ett tag sen man sag den, men fyfan vad den ar bra! Idag har vi planerat att bara kolla film oxa, och forsoka lagga oss nagorlunda tidigt, for imorrn vid 06 maste vi upp for att dra till stranden. Jag har tjatat sa mkt om det, sa det finns ingen chans att jag forsover mig.. Men jag undrar hur jag ska orka stiga upp, om jag lagger mig 5? Well, spelar roll. Upp ska jag iaf. Sova kan man gora sen!

Sa fran det ena till det heeelt andra, idag nar jag holl pa och lagade lite mat sa ringde Jefris mamma honom och berattade att en nara van till Jefri dar han bodde forut hade dott. Sa hemskt. Jag larde oxa kanna honom, jag brukade alltid ga pa deras basketmatcher. Sa sjukt. Han var pa en fest, och sa borjar nagra gang pa festen tjafsa och sa kom pistolerna fram och dom borjade skjuta hejvilt, sa Jefris kompis som hette Lewis gomde sig. Sa nar skjutandet var over sa kom Lewis fram och sa till sin van som han gick pa festen med att dom skulle dra. Dom hade precis kommit, men deras festlust osv gick over efter handelsen. Sa precis nar dom ska dra, sa ser 2 av snubbarna fran en av ganget det och tror att dom ar fran andra ganget men att dom hade gomt sig sa da borjar dom skjuta. Den ena hade en vanlig pistol, sa han skot sonder Lewis van, och den andra snubben hade en fucking javla bossa typ. Sana som lamnar stora hal i manniskor. Och han skot Lewis i ryggen. Han skot ett stort hal i hans rygg. Fatta!! Jag faller en tar, for det ar sa hemskt! Lewis var en kille pa 20 ar, som varken anvande knark el var inblandad i gang el gangbrak. Inte heller gjorde han olagliga grejer. Han var en normal ung kille, som gillade att festa, spelade basket och pluggade. Som vilken normal ung kille som helst. Han var aldrig i problem el ngt alls. Men bara for att en annan snubbe trodde han var ngn annan sa blev han kallblodigt mordad. Sant gor ju bara sa man far ont i hjartat och man blir sa trott. Sa trott pa denna fara man lever i varje dag. Att unga killar gar runt med pistoler, knivar och javla bossor. Jag tanker pa hans mamma, och syskon. Han var san gullig och hederlig kille, han tog sa bra hand om hans smasyskon. Dom dog for honom. Och mamman ska vi inte ens snacka om. Tank er deras smarta. Usch!! Jefri berattade att Lewis levde, han lag dar pa marken med ett hal igenom sig men han levde. Men nar ambulansen kom fram och forsokte gora allt for att han skulle palla med att aka till sjukhuset och bli omhandertagen sa dog han. Han orkade inte mer, han dog helt enkelt. Inte sa javla konstigt. Men sa javla sorgligt. Han var en av dom mest gulligaste killarna jag larde kanna av Jefris vanner. Han t.o.m lekte med Jefris syrra ibland, och stod ut med att hon drog honom i haret och allt sant. Han var ju san med sin lillasyster oxa.
Man far persektiv pa sina problem alltsa. Man kan losa alla problem, forutom doden.


Rest in peace Lewis. :(  (den andra killen kande jag inte, men rest in peace du med Lewis kompis!)

 
Lewis ar han med bla troja. Han med rosa t-shirt ar hans van som var med, och som oxa blev ihjalskjuten. R.I.P!

Kommentarer
Postat av: M.A.H.E.C

Vad hemskt!

Ta hand om Jefri och ge honom en jätte stor kram från mig!

och du med Joanna massa kramar, jag torkar din tår.

LOVE

2010-01-17 @ 11:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0