Cleaning lady!

2010-01-04 @ 13:34:13

Jag skrev i ngt tidigare inlagg att jag var ett stadfreak. Well, I wasn`t lying. Det ar storstadning pa G. Sen nyar har jag inte stadat, och det ar skit ackligt har (utspilld champagne, leriga skor. Ingen bra kombination!) tankte passa att ta bort julpyntet oxa. Vet inte nar det ar lagom att gora det egentligen, men I give a f*ck. Jag tar bort det idag!

Senare ska jag pa bio med Jefri, Oscar och Oscars nya flickvan. Vi ska lara kanna henne idag. Spannande. :) Vi ska Ninja Assasin. Jag ville ju sjalvklart se Avatar, men dom har redan sett den (dom javlarna!) hahaha! Sa jag blev nedrostad. Tre mot en. Tack Jefri! :P Men pa torsdag har min askling lovat Avatar. Vi far val se, kanns som att det inte ar meningen att jag ska se den.. hahaha...

Bockerna jag valde igar blev tyvarr inte Twilight-sagan. Jag tankte att eftersom jag anda aker sa snart till Svennelandet, sa kan jag lika garna kopa alla 4(?) darborta och lasa dom da. Nej, det blev tva av Katarina von Bredow. (1.Racker det om jag alskar dig? 2. Som om ingenting) Och en som heter Leontines langtan, kommer ej ihag forfattare. Dom tre fangade mitt intresse. Hoppas dom ar bra.

Imorrn blir det strand for min del! wiiihooo! (vad ar det for gladjerop?)

I feb aker jag till Sverige. Sa glad!



Nu, storstadning! Puss!






 
Den har ska vi se idag! En liten trailer. Ser den inte spannande ut?? I like!

Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

God fortsättning, kika gärna förbi min blogg och skriv vad du tycker:) Om du gillar den så är det bara att klicka på den blåa knappen på bloggen så får du följa den helt gratis:D Blir så glad för varje kommentar!<3

Tack i förhand

Kram Denise

2010-01-04 @ 20:20:36     URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0