Cigg, och ont i hjartat.

2010-01-16 @ 04:27:22
Sitter har och roker en "Hollywoodfru cigg"  som jag kallar dom haha... En san dar lang, smal "kvinnlig" cigg. Kopte ett sant paket idag, ville testa dom. Hehehehe... Inget fel pa dom iaf!

sitter och tanker pa att jag hatar nar jag har en "tycka synd om ngn"-kansla. Inte tycka synd pa det elaka sattet, som "gud, vad den patetiska tjejen/killen har daligt sjalvfortroende och darfor klankar ner pa andra, tycker synd om henne/honom"-sattet. Utan det har ar mer "tycka synd om pa ett ont i hjartat" - satt. Jag har den kanslan just nu, and I hate it. For jag far inte bort den, och det ar sa manga faktorer som gor att jag tycker annu mer synd om personen. Far sa ont i hjartat att jag inte klarar av det, det ar nastan sa jag grinar. Sa grovt ar det. Det ar skit jobbigt!! Jag skulle bara vilja skaka av mig kanslan, men kan inte. Spec nar personen ar sa snall och gullig mot mig nu, och ja, jag ar tyvarr blodig sa da blir jag svag och personen kommer at mig. I hjartat. Och sa ser jag massor med grejer runtomkring mig som gor att "tycka synd om" -kanslan blir annu starkare. FAN! Far t.o.m tarar nar jag skriver det har, det ar jobbigt som fan. Bla... Jag kan inte for ngt i varlden ta bort kanslan. Kan inte. Och kan samtidigt inte forklara den har kanslan for en annan person som inte kommer att forsta mig, och bara tycka typ att "ja men ratt at manniskan". Sa jag skriver ner det i min blogg for att fa ur det lite, men jag ar sjalv med mina tankar om det. Sa nu kan jag inte heller lata bli att vara over snall tillbaks mot personen. :/
Jag ar nog den blodigaste, mest sentimentala personen jag vet. Jag har aldrig traffat el lart kanna ngn som ar det mer an mig. Antagligen finns det det, I`m not saying att det inte finns. Men JAG vet ingen.

Nej, usch... Nu ska jag leta upp en film att titta pa, som kan fa mig pa andra tankar.

ciao, tills vidare mina kara lasare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0