Brant kott!

2010-01-21 @ 18:26:35
Igar bloggade jag inte mer for jag var helt slut efter allt jag hade gjort, och min kropp sved som faen. Alltsa jag har smort in mig med kanske 10kg hudlotion varje dag. Brande mig verkligen! Men nar man branner sig pa detta vis sa flagnar man for sure.. Och jag vill inte det, sa jag smorjer in mig som fan sa jag inte ska flagna. Och hittills har jag lyckats, och shit vad min kropp och ansikte suger at sig hudkramen. Jag satte pa skitmkt ansiktskram och lat det vara och min hud bara sog at sig det som en javla disktrasa suger at sig vatten. Jag blev helt chockad. Snacka om brand hud som behover fukt hahaha! Jag ar sjuk alltsa... Jag bryr mig inte om hudcancer, rynkor m.m. Fan, kommer ju snart aka till Sverige och dar ar det knappast sa varmt som har. Maste ha lite brand (och otroligt snygg) hud for att orka med den kylan. Och aven om jag brande mig, och det svider som nar man blir av med oskulden sa ar jag anda skitsnygg sa har solbrand. I gotta admit it. Allt ser battre ut, sminket, frisyren, kladerna...allt! Man kan visa sina bruna axlar, sin bruna rygg. Anvanda lite smink och se hur bra ut som helst. Och alla fjunen pa kroppen helt guldgula. ;) Imorrn ska vi till stranden igen, och mina axlar svider fortf. Inte ansiktet el ryggen langre, men axlarna daremot. Men imorrn tar jag nog pa liiiite sunproteccion, och pa det sololja. :P Jag ar besatt!  Jag kommer ihag nar jag och Jen brukade ga till stranden kanske 4 dar i veckan, i rad! Och vi var SA bruna jamt. Det var varat mal. Hahahaha...hon ar minst lika besatt som jag. Det ar darfor vi dor for varandra, for vi ar sa lika. Vi AR sjalsfrander. Imorse berattade jag for Jefri nar jag och Jen brukade ha vara brottningsmatcher nar vi var mindre. Det var sa javla kul. Vi kunde ligga och titta pa tv, och sa helt plotsligt borjade vi sla pa varandra och sen utbrot det hela alltid ut i en stor brottningsmatch, som alltid slutade med att vi var helt svettiga och helt slut. Hahaha... vad roligt det var. Memories alltsa..
 
Och gissa var jag ska nu? Jo, till stan for att fortsatta med mina eviga arenden. Dom tar aldrig slut! Men imorrn ar ett bra avslut pa veckan pa stranden efter en ratt stressig vecka.

Igar sag jag Ice Age 3 med Jefri har hemma.. Den var rolig! I love Sid.

p.s jag raknade upp till 30 raggkommentarer om min solbranna igar. HAHA! Venezolanska man alltsa...

p.s 2. Jag har markt att tjejer i Sverige har borjat anvanda hogklackat, normalt pa stan. Alltsa har i Venezuela anvander brudar hogklackat for vad som helst. Jobba, ga p stan, bio, whatever... Men i Sverige anvande brudar alltid mest hogklackat bara for att festa, men nu verkar det ha blivit "mode" att anvanda det jamt darborta oxa. Snyggt. Men jag ar tyvarr INTE en san tjej, fan... Jag orkar inte ga runt pa stan och shoppa el gora whatever med hogklackat hela dan. Bara nar jag festar typ.. Nej, for min del ar det mina Converse som jag mest anvander typ. Och mina svarta seglarskor. Och om jag anvander hogklackat det for att ga ut pa stan, bio el ngt i den stilen sa maste det vara ngt spec ocasion. Min syrra Jen daremot ar en san tjej, som garna anvander hogklackat no matter what. Hon skulle kunna ha det i krig t.o.m. Haha..

Kommentarer
Postat av: Jen

Såklart högklackat är mit liiiv! Har köpt yttligare ett par :).



Asså jag förstår dej verklgien med solbrännan jag e ju precis så, ja som du säjer. Kommer du ihåg i higuerote jag var som en tomat och jag kunde inte ens ligga ner för det sved men jag fortsatte minsann att sola sönder mej. Medans ni ******** i polen hahahhahahahaha

2010-01-21 @ 20:28:38     URL: http://thej.blogg.se/
Postat av: Jen

Jag är ju oxå en sån tjej ;P högklackat o jag är ett liksom....hahahhaha

Ehh hallå, vad gjorde ni i poolen? och vilka vad det kanske jag bör fråga oxå?? Hmmm....jag ska strypa er bägge!!!!

2010-01-22 @ 15:27:01     URL: http://Jote
Postat av: Jen

MOhahahahahahha

2010-01-27 @ 00:27:45     URL: http://thej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0