bra OCH anus..

2010-01-11 @ 23:24:16
Idag har det varit en helkonstig dag. Fick en liten "dalig" nyhet, kande mig bara helt nere och blaaaa. Men sen snackade jag med Jen och Josse och fick upp modet lite och madde lite battre och tankte att allt ska ga bra.
Iaf sa ar biljetterna fixade! Wohoo! En helt suveran nyhet, enligt min asikt. :) Nu bara vara 100% saker pa att jag fan kan aka utan ackligt fittvenezolanskt pass!

Har ont i huvudet av allt stress jag har haft idag, har inte sovit sa bra heller. Sitter just nu och kollar dom mest ekonomiska priserna for biljetter till Sverige. Den billigaste jag har hittat hittills gar pa nastan 14miljoner bolivares! Det ar inte SA ekonomiskt, men men... Vi ska iaf fortsatta kolla. Jag och min mor ska in till stan pa onsdag-torsdag for att ga direkt till flygbolagen som finns har och kolla om det kanske ar billigare att kopa dom dar direkt, el att man kan hittar ett litet billigare flygbolag. We`ll see.





Man gor det sa enkelt man vill for sig sjalv, sa enkelt ar det. Och jag ar samst pa att gora saker enkla for mig sjalv, nej, nej Joanna maste alltid ga den harda svara vagen! Det ar INGET jag skryter om, el alls gillar hos mig. Jag maste andra pa det. Snarast!

and Shannon, later ju som en jattebra idè men hur ska det ga nar han inte kan svenska och du inte kan spanska?? Hahaha.... antligen kommer vi att bli ett par igen. Efter alla ar. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0