blaaaaa!

2010-01-26 @ 16:07:55
idag mar jag lite battre, men det jobbiga fortsatter anda. Vill liksom bara ligga och sova hela dan, och vila. Men icke, det far jag inte av min kara mor. For vi maste namligen aka in till stan och kolla om KANSKE stallet vi maste till for att fixa lite pappersarbete ar oppet. Det har namligen varit nerstangt, och dom sa igar att KANSKE dom skulle oppna idag. Men det maste vara som hon sager. I min mammas varld, galler bara hennes lagar och regler. Sa da far hon skylla sig sjalv for att jag ar pa daligt humor och otrevlig. Jag behover vila! Det ar inte kul att vakna varje dag och kanna att magen vander ut och in pa sig.

*suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck* sa kanner jag mig just nu, som en stor javla suck!

Sorry for trakigt gnalligt inlagg, men fan sa kanner jag mig. Kan inte latsas och utstrala det jag verkligen inte kanner just nu.

p.s jag har redan last ut en av bockerna min syrra skickade, den var ok. Lite jobbig, lite trakig. Det mest roliga i den var nar bruden i boken som ar gift ar otrogen med en sexig kille, och dom har sex. Och det beskrivs. Efter att jag hade last den biten, tankte jag "lyckost jefri ikvall for att jag laser den har boken". HAHA... :P Fan, men jag maste nog halla mig innan jag laser den andra, annars kommer jag inte ha ngt att lasa pa planet. :S

Hej sa lange... vi far se om jag orkar skriva senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0