Annu en ointressant fragelista!

2010-01-04 @ 21:20:00

For dom som vill lasa! :)

Namn
: Joanna
Kallas för: Joa, tolip!
Stjärntecken: Skytt
Höger eller vänsterhänt: Hoger
Piercingar: Ovanfor lappen.
Tatueringar: Tva stjarnor pa handlederna.
Längd: 167
Skostorlek: 39
Hårfärg: Valdigt morktbrunt, nastan svart.
Fräknar: Inte!
Motto: Pengar ar till for att slosas! :P
Kär? Absolut!
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, i Jamaica el Amsterdam. Ehh... haha!
Tycker du att du är attraktiv? Ja, men jag har ju mina dagar alltsa.
Dricker du? Ol, cider, vin, vodka... det mesta!
Röker du? Ibland, forsoker dra ner.
Vilket schampo använder du? Garnier Fructis
Vilken parfym använder du? Celine Dion parfymen och en som heter soft musk.
Vad är du rädd för? Mkt! Smakryp, spoken, hoga hojder.
Gillar du att tvätta? Nej, men det ar ett nodvandigt ont.
Gillar du berg- och dalbanor? Självklart!



Senaste

Filmen du hyrde? Har kan man typ inte hyra filmer, man koper dom. Billigt, sa de gor ingen skillnad. Skonare att inte behova lamna tillbaks.
Filmen du köpte?  Bruno och Saw 6. Japp, har ar det pirat som galler. :P
Låten du hörde: Esther Dean ft Chris Brown - Drop it low.
Låten du laddade ner? Whitney Houston - I wanna dance with somebody.
Personen du ringde? Jefri.
Personen som ringde dig? Jen.
TV-program du såg? Religious - en dokumentar om religioner med Bill Maher. Sa bra!!
Person du tänkte på?
Tva killkompisar som heter Leo och Daniel,  inte for att jag gillar ngn av dom pa det sattet, utan for att dom gor sa knappa saker jamt!

Favorit

Låt: Jackson 5 - Can you feel it. Esther Dean ft Chris Brown - Drop it low.
Sak att göra: Ga pa bio. Umgas med pojkvan + familj.
Sport: Skulle inte tro det va?
Dryck: Kaffe och Cola!
Kläder: leggins! Och converseskorna.
Film: Dagboken, saklart! 
Bil: Ager ingen.
Serie: Greys och Desperate Housewives, Beverly Hills (nya versionen) Scrubs m.m.



Har du någonsin

Gråtit över en pojke? Japp! Undrar vilken tjej som inte har gjort det?
Gråtit över en flicka? Ja, fast inte pa samma satt som for pojken.
Ljugit för någon? Ja
Varit i slagsmål? mmm, tyvarr.
Blivit arresterad? Nej!
Träffat någon från internet IRL? japp!



Antal

Gånger du varit kär?
2
Gånger ditt hjärta brustit? 0
Hjärtan brustet på grund av dig? Oj oj... Inte sa att jag ar varsta casanovan, men ungefar 5 hjartan kanske? :/ Inget jag ville.
Tjejer du kysst? hmm... 6-7 tror jag.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Ingen typ, har dom pa facebook och sa men inte sa att vi pratar varje dag. Men en i sana fall, mitt ex. Han pluggade i samma skola som jag, och vi har fortf kontakt.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ingen aning.



Senaste

Boken du läste? sa lange sen! Linas kvallsbok 1 - 2. Rekommenderar den!! Av Emma Hamberg.
Personen du fick e-mail av? Facebook
Personen du fick brev av? Ingen, sist jag fick ett brev var jag nog tonaring. Typ tretton - fjorton.
Personen du fick sms av? Min kusin.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Laaange sen, men snart sa. :)
Saken du köpte? Diadem med fjaril pa.

Vad har du gjort idag? Stadat, tvattat, duschat och gjort mig iordning. Atit oxa.
Brukar du svära mycket? Nja.. Sadar.
När stiger du upp på morgonen? 6-7, om jag har ngt att gora. Vilket ar nastan varje dag. Men annars runt nio.
Vad har du på dig? En rod kofta, jeanskjol med natleggings och roda converse.
Vad ska du göra ikväll? Ga pa bio star pa schemat!
Vad är du allergisk mot? Korsbar.
Var har du ont? Just nu, ingenstans.  
Använder du hårspray? Nope.
Kan du stå på händer? Nej.
Håkan Hellström eller The Ark?  Bla, som pest el kolera. Men da far det val bli The Ark.
Salt eller socker? Socker
Gillar du ketchup? Gillar? Jag ar beroende.
Är du glad nu? Ja!! :D
Var du glad igår? yes!
Vad dansar du till? Reggeaton, RnB.
Stockholm är… ? Var jag kommer ifran + en underbar stad.
Göteborg är… ? Rolig stad!
Kan du sjunga? Ja, men jag suger pa det.
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti.
Land du vill besöka? Kan bli en lang lista, men nagra ar Amsterdam, Jamaica, Thailand, Italien, Mexico... and the list goes on and on!

Nu ska jag pa bio! PoK! Kopiera listan om ni vill.


Kommentarer
Postat av: Jen

Hahahahaha du e fan dum i huvudet!

jag glömde min lilla jungfru ba pan! Och ja jag e rädd för mörkret hora! Hahahah josse lebbhora hahaha. Ja men jag glömde att skriva att du fattades påden middagen sorryyy liksom!



Och föresten mitt skratt skriver man uhmm, just letting you know! putt putt

2010-01-06 @ 01:17:39     URL: http://thej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0