Sverigeeeeeeee!

2010-02-05 @ 13:15:58
Ja, nu är man här!! Resan gick faktiskt rätt snabbt. Nio timmar i planet, men vi kollade på massor med filmer och läste. Vi sov ingenting alls det var omöjligt. Sittandes går inteeee! Vi gick upp kl 7 på morgonen på onsdagen och vi sov nada på planet och var framme i Frankfurt kl nio på morgonen på torsdagen, där vi småsprang för att komma till  vår gate, som låg 1km från där vi steg av! Så stoooor flygplats. När vi (efter vad som kändes som en evighet) äntligen kom fram var det påstigning på en gång. Den resan gick ännu snabbare, jag blev helt chockad när kände kylan ute. guuuuud! Iaf, så åkte vi hem till pappa och så var vi alla här och myste. Jag skrattade så sjukt mkt med Shannon och Jen, vi kollade gamla bilder på oss fyfan vad fula vi var Och vi trodde vi var dom hetaste på denna jord. Sen så fick jag även träffa min underbara systerson Yoel, som är världens finaste och sötaste ungen som existerar. Jag älskar honom. Han ar helt underbar.

Jag är så lycklig över att vara här. Och Jefri trivs som fisken i vattnet. Han säger att min familj har fått honom att känna sig så välkommen. Han är ju en familjen nu. :)

Gotta go, vi ska till skärholmen centrum nu. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0