Idag är en bra dag.

2010-02-24 @ 15:26:41
imorse när jag skulle stiga upp var det mission impossible. Jag satte kl på halv sju, och gick upp runt sjuk. Snoozade femti ggr ungefär. Usch, vad trött jag var. La mig sent pga så mkt kul och mys här hemma, vi såg American Idol, och spelade domino. Det var askul.
Anyways, så imorse kom jag iaf iväg i tid till slut. När jag satt där på busshållplatsen och kände mig inte alls piggare så funderade jag nästan på att gå hem igen och sjukanmäla mig. Men nej, jag bestämde mig för att så ansvarslös kan jag inte vara och sen visste jag att när jag hade fått sovit ut hade jag ångrat mig. Och jag ångrar mig absolut inte att jag gick, som tur var. Även om allt vi gjorde var att få ett par papper och sen var det slut för idag, tack för idag. Jag bara "what the fuck?" En halvtimme totalt var jag där. Skönt iaf, det enda jag tänkte på var "nu, hem och soooova!" Har dock ej sovit än, jag kom hem runt elva och kl är tre nu. Men jag ska nog sova en liten stund snart, är så död. Idag igen. Imorrn behöver jag inte gå dit, men jag ska följa med Jefri och göra ärenden.
Fan, från det ena till det andra. Jag vill shoppa! I need it so bad, my body is urging for it! Alltså, det är ett missbruk. Jag har abs.. Men har inga pengar alls, längtar så tills jag får mina pengar för då ska jag shoppa. Men fan, jag har ingen aning hur länge rean håller på och den kommer säkert att vara slut innan jag får mina pengar så jag kan inte njuta av den. Åhhh! Men så fort jag får cash ska jag ta jefri och jen och så ska jag åka in med dom och shoppa! Sen ta en låååång fika på ngt fint café där man kan äta gott och få en god efterrätt el ngt. Ska göra en heldag utav det. Ska pricka in det när Jen får pengar, så hon oxå kan shoppa. Det är roligare när man är fler som shoppar, det är mer satisfying liksom. Längtar redan.  *shoppingshoppingshoppingshopping* det är inte bättre än sex, men det är fan nära inpå hahahaha!
min brorsa och min pojkvän retar mig så mkt för min blogg, dom säger att jag skriver in allt här. Fastän ingen av dom läser el har ens någonsin läst min blogg. Dom bara "varenda liten händelse, så tar joanna datorn och ba: hej kära blogg, idag har jag målat naglarna, det blev fint." Taskiiigt! hahahaha.. Så är det hela tiden, så fort jag gör ngt el att det händer minsta lilla grej så säger dom "det här kommer joanna att skriva om i sin blogg nu." hahaha.
ska faktiskt gå och ta bort mitt gamla nagellack nu och sätta på nytt! haha! Det kommer att bli fint. Sen ska jag ta mig en tupplur.
p.s fiiiint och härligt med soool! Mer utav det, så äckliga snön smälter och våren anländer! Imorse var jag så påbyltad att jag inte frös. Så skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0