Hellluuuuuu!

2010-02-22 @ 20:07:36
Min blogg har ju blivit lite tråkig och ointressant alltså, men ska försöka bättra på mig. Hade jag inget liv i venezuela el? :P Nej, skojar bara!

Förra veckan gjorde jag inte så värst mkt, på fredagen åkte jag och jefri in till stan för det bästa som fiiiiinns! Nämligen shopping! Det blev mest Jefri som shoppade, men jag blir ju helt excited ändå. Shoppingmissbrukare någon? Jag behöver inte ens shoppa till mig själv för att calm my shopping nerves. Sjukt, men sant. Han köpte jättefina tröjor, och t-shirts plus ett skärp. Och jag fick ett par efterlängtade så ville ha wet look leggings av honom! (komihåg att jag har varit i venezuela och därför ej kunnat införskaffa dessa innan!) So cute my boy.
Jag älskar dom, får sexy legs i dom. :) Sen åt vi på Mcdonalds och åkte hemåt. Väl hemma drog jag till Jen och fixade mig inför Maias födelsedagsfest som hon hade här hemma på kvällen. Fyfan, vilken lyckad fest. Vi hade så jävla kuuul! Förväntade mig nästan inte det, och så blev det helt sjukt galet och kul.
Lördagen gick i lugnets namn, jag drog till pappa och myste med Jen och Yoel. Vi köpte massa munchies och åt bakfyllekäk och tittade på film. Jefri anlände senare, och myste med oss. Söndagen åt vi pizza som pappa gjorde, såg några filmer till och sen åkte vi hem. Så helgen var helt underbart lyckad.

Nu har en ny vecka börjat, idag var jag och gjorde ärenden med Jefri på migrationsverket. Men fyfan, vilket sliiiit! SL fuckade hela systemet, och kylan gjorde verkligen inte saker bättre. Jag har verkligen svurit idag alltså, fanns stunder då jag nästan ville grina pga att det var så jävla kallt! Usch! Man vill vara snygg, men det är svårt när det är så här kallt! Man måste ju ha på sig femti lager kläder och en stor ful jacka! Men hellre ful och varm..
Imorrn ska jag till jobbtorg. Får se hur det blir. Hoppas det går bra. :)

Nu ska jag äta lite potatis och köttfärsgratäng som jag har lagat!
besos!

p.s livet leker!

en liten bildbomb här nedan från festen!

  innan utgång till festen, festoutfit!

 aaww.. <3

 fest på G!

 mm, vi sjunger.. :P

 böghög på soffan! <3

 med mitt sexiga plåster..

 mina loves..

 mot slutet spårade allt ut lite... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0