AMS, med mera...

2010-02-17 @ 12:20:34
dessa dagar har jag gjort några ärenden, det som behövs för att settle down ordentligt. Vi har så mkt att se framemot till sommaren. :)

i helgen hade vi myspys hemma hos pappa såg en massa filmer, lite av allt. Alla var bra. På olika sätt.
nu ska jag iväg med jen och yoel till ams och sen ska vi shoppa lite. Hoppas verkligen jag hittar ett par fina vinterstövlar för I really need it. Senare ikväll ska vi allihopa hem till min syrras flickvän på middag, hon har bjudit oss dit. Mysigt.

I helgen blir det fest, Maia(min svägerska) fyller år på måndag så hon ska fira med en fest på fredag. Det ser jag framemot! Blir säkert jätteroligt. Sen resten av helgen kommer jag vara med Jen här hemma hos henne. Ta det lugnt bara.

Nu ska vi dra, kl är liksom 12:20! Ciaoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0