Underbart!

2010-02-06 @ 17:35:57
Dessa dagar har varit underbara här. Igår på dan åkte vi med pappa till Skärholmens centrum, Jefri köpte en hel outfit typ, Jen med. Vi handlade mat, oxå. Bara det var mysigt. Sen åt vi lunch på den jättefina foodcourten som finns där. På kvällen gick Jen, Jefri och jag ut. Vi drog till Momma, där min syrra Josselin jobbar. Det var helt ok. Grejen var att vi ville dansa och så, men det får bli next time istället. Men det var ändå trevligt, sen kom även Shannon och David. Mkt garv, måste jag säga. Men så fort shannon jen och jag samlas så blir det mkt grov humor och skratt så det ar inget ovanligt. Men kul som faaaan!

Jag märker mer och mer hur mkt jag har saknat alla, och hur fucking mkt jag älskar min familj.

(har fortf svårt att vänja mig vid åäö, skriver ibland med a:et och o:et!)

Nu ska vi hem till pappa på middag, och mys.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0