fucking bussar och snö!

2010-02-23 @ 17:27:00
puhh.. vad trött jag är idag! Gick upp kl halv sex, drog hemifrån runt 07:10. Skulle nämligen iväg till jobbtorg, det gick bra att komma dit. Inga problem med bussar osv, men hemåt.. fyfan vad suuuur jag var! Och frusen som en griiiiiiis. Jag skulle ta 165:an mot Liljeholmen, det stod att den kom 10:05 och jag kom till busshållplatsen 10:03 jag var så glad men när kl var 10:15 sprack den glädjebubblan för den kom inte. Senare tiden var 10:20, kom den då? Nej! Senare 10:35, nope... 10:50, inte en äcklig röd buss så långt ögat nådde. Elva, då kom den jävla bussen. En hel timme stod jag där och frös arslet av mig. Jag var så frusen, varför är en sån frusen person?! Det är skitjobbigt. Jag frös när det var 20 + i venezuela liksom. Här dör jag varje dag. Fyfan för snön och kylan. Har alltid HATAT vintern, kommer alltid att HATA vintern. Bara när jag var en liten jänta, då gillade jag den pga lek med pulka osv. Not anymore... Snälla maj, kom! Som det ser ut nu, verkar inte denna snö försvinna förrens då ju. Hemska tanke. Jobbtorg gick iaf super duper, vill dock inte fastna där. Går där för att få hjälp med att hitta jobb faktiskt, är inte där bara för att ha ngt att göra på dagarna. Tror även att jag kommer att hitta ett jobb snarast, känns så faktiskt. Så jag är seriös med detta, ska försöka fixa jobb så fort som möjligt. Men nice ändå att få hjälp på vägen.
Drog hem till Jen sen, myste lite med Yoel. Var där ungefär två-tre timmar. Älskar att vara där med mina babes.
Nu är jag hemma, har lagat en god kyckling och pasta gryta. Har precis ätit, ska gå ner till kiosken en snabbis sen tänker jag faktiskt lägga mig på soffan och läsa lite och fan ta mig en tupplur.. är så död. ZZZzzzZZ...
Läser just nu Hedersmordet på Pela, än så länge är den intressant och bra. Vi får se..
puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Nadia

Oj hur skaffa du lägenhet så snabbt i sthlm????

Kram

2010-02-24 @ 00:07:43
Postat av: Joanna - svar till Nadia

har alltid haft lägenhet här, min bror bor här och nu är jag inneboende hos honom... lägenheten är stor med 2 sovrum, och ena är och har alltid varit mitt typ.. :)



kraaam!

2010-02-24 @ 07:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0