Förlåt

2010-02-09 @ 16:02:48

för att jag har helt glömt bloggen! Har bara haft så mkt annat som är viktigt att ta itu med, och jag har även gjort saker som är mkt roligare än bloggen. :P

Middagen hos pappa var hur rolig och mysig som helst. We had a blast. På söndagen åkte jen och jag på bio med pappsen och vi såg Instängd 2. Den var bra, den var lika bra som ettan, men det verkade som att det kommer en tvåa. Den slutade liksom på det sättet som gör att man vet liksom.. Igår måndag, var jag och jen på arbetsförmedlingen och skrev in mig. Måste fan ha jobb! El vill ha rättare sagt. I want money. Så om ngn vet ngt, let me know! Anyways, vi tog en prommis till Globen med Yoel i vagnen. Väl där gjorde vi det vi skulle, och sen gick vi och åt. Jen bjucka på thaimat. Jättegott! Smakade lite sushi för första gången, och det var så gott. Ska nog ge mig på det next time, men måste ju lära mig att äta med pinnar. Undra hur det ska gå?
Iaf sen efter det promenerade vi tillbaks till Östberga, väl där umgicks jag lite med Yoel. Han är underbaaar! Vi låg mest och glodde på tv med jen och pappa. Mysigt. Vid typ åtta åt vi mackor och sen skjutsade pappa hem mig.
Här hittade jag Maia, Jefri, Juan och Danne som spelade guitar hero. Jag hoppade in lite snabbt och sjöng Beat it. Hahaha...  Så vi hade bara mysspel här hela kvällen. Idag har jag bestämt mig för att göra nada. Bara vara hemma, i värmen. (not!) Den här lägenheten är iskall! Måste fixa bättre element, el ngt sånt för jag orkar inte med kylan ute och så måste jag stå ut med den även hemma? No thanks! Så jag har städat lite, och snart ska jag laga mat. Är nämligen ensam, Jefri är med min brorsa och tränar. Sen naaada, bara softa och slappa. Loves it.

puss på dom kalla nosarna. ;)

en liten bildbomb från i lördags, jen och jag skulle ha tagit bilder igår med på våran prommis men jag tror vi glömde eftersom vi pratade sååååå mkt.. hahahaha...

 jag med min underbara systerson! <3

 me and baby... <3

 min fina pappa gjorde den här jättefina och goda tårtan till oss! <3

 systrar <3

 me and my hoes! <3

 hahahaha...negerfoten är min. just me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0