Bloggen är lite bortglömd...

2010-02-11 @ 22:12:16
Jag har ingen ursäkt till varför jag är så dålig på att skriva blogg, har väl mer att göra här än jag hade i Venezuela. Fast jag kan ju alltid ta mig en liten stund varje kväll och skriva, men ja, för att vara helt ärlig jag orkar inte ibland.

Nu har jag iaf fixat allt jag skulle fixa, ringt hit och dit. Så nästa vecka ser det mitt schema rätt fullspäckat ut. Iaf, måndag, tisdag och onsdag. Men det ar så viktiga saker jag måste göra, så det finns ingen ursäkt. Jag ser ändå framemot det eftersom det betyder bara positiva saker. Jag känner mig så glad, och så fylld av positiv energi att jag bara vet att nada kan gå fel. SÅ är det bara. :)

Igår sov jag hos pappa, med jen och yoel. Vi hade massa mys. Somnade rätt sent, så jag är lite trött idag. Imorrn ska jag och jefri med jen till bcv med yoel. Sen blir det bara mysig, skön helg hos pappa med filmtittande m.m. Ska ta det så lugnt jag bara kan denna helg, eftersom jag vill vara utvilad sen nästa vecka då man ska ta itu med allt. Jen och jag ska även börja promenera nästa vecka, för viktnedgång. Vi började lite lätt den här veckan. Ja, man måste ju hålla sig i den formen man är i. Dör om jag går upp minsta lilla kg! Patetiskt, men sant! Tyvärr.

På söndag är det väl alla hjärtans-dag? Känns faktiskt inte så viktigt. Myser väl lite extra med Jefri, men inget speciellt. Det är viktigare med våran 2-årsdag som är den 28:onde feb. :) Fast jag vet inte ens om jag har pengar då, för att fira. Men spelar roll, om vi inte kan fira då firar vi när vi har pengar.


well, nu ska jag gå och äta blåbärsmuffins och bullar. Sen sova. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0