sjuuuuuk!

2010-04-22 @ 21:42:20
ja, jag sa ju att jag skulle uppdatera lite oftare nu. Det har bara gått 2 dar sen jag uppdaterade. :)

På bara dessa 2 dar, har jag gått och blivit sjuk. IGEN! På typ en och en halv månad har jag blivit sjuk tre ggr. Förkyld alltså. Hur dåligt immunförsvar får man ha?? Min bror tror att det beror på omställningen från Venezuela hit. Jag har ju bara varit här i 2 månader, och vädret är så jädra omständligt här. Ena dan är det jättevarmt och skönt och andra dan typ snöar det! Så det får mig att bli sjuk. Igår mådde jag verkligen shiiiit. Feber var femte minut, plus halsont m.m. Men idag mår jag betydligt bättre. Har iaf tagit det lugnt hela dagen, vilat och druckit varmt vatten med citron, ätit apelsiner osv. Imorrn ska jag göra samma sak, för på lördag ska jag festa! Då måste jag må prima skinka.

Var ska man gå och festa någonstans då?

Kommentarer
Postat av: -

håll dig borta från danoosh!!!!

2010-04-27 @ 17:05:37
Postat av: Joanna

fegis, stå för vem du är.

2010-04-27 @ 23:21:31
Postat av: Shannon

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA vaa? jag dööör, vadå håll dig borta från danoosh? HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA

2010-05-11 @ 10:39:15     URL: http://bigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0