hooost host..

2010-04-27 @ 23:30:46
Hej hopp! Har varit så sjuk senaste dagarna, så jag har liksom inte orkat med att blogga. Har fått en bakteriell luftvägsinfektion så jag ligger hemma sjukskriven med antibiotika. Har verkligen genomlidit pest! Nästan 40-gradig feber, och ont i halsen. Hosta, och även en ögoninfektion. Helt stööört! Men nu, nu börjar jag må så mkt bättre. Har kvar lite hosta, och liiiite feber då och då. Men annars mår jag prima skinka. Antibiotikan har gjort sitt jobb, och sakta men säkert dödat den här bakterien jag hade.

Man har iaf betalat hyra nu, och köpt busskort och allt livsnödvändigt. Imorrn blir det till att storhandla för kylskåpet stårt tomt.

När fan ska man ta och sätta igång att städa???? Jag har 100kg smutstvätt att ta mig igenom oxå. *suck*
Och det här hemmet behöver en rejäl rengöring och städning. Tvätten kommer jag nog att ta itu med på söndag, med Jefri. Och städningen har Jen och jag kommit överens om att ta nästa helg, kommer att bli så fint och fräscht här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0