Twilight..

2009-12-01 @ 00:02:00

Jag ar nog den enda pa denna jord som inte har sett Twilight-sagan. Inte ens forsta. Men inte for att jag inte har velat utan for att jag har inte hittat den ngnstans pa eng!! Har letat i evigheter, alltsa sen den kom ut och dom ar redan pa tvaan liksom..  Sa iaf hittade jag den pa Ares idag, hela filmen, pa eng med spanska subtitles och jattebra kvalitè! Wohoo! Nu ska jag se vad det ar alla alskar sa mkt med den har filmen. Ska bara vanta tills den laddas klart, och sen sa... Hittade New Moon oxa, men har inte checkat in den an sa vet inte riktigt.

Har precis atit, ska ner och kopa kontantkort i vantan pa min Twilight film. :)


Och Jen fodralet ser faktiskt laskigt uuuut.... hahahaha... jag dog av garv av din kommentar! Nedan har du en bild pa fodralet.. hehe... ooooh... blir du radd el vad??? :P





Kommentarer
Postat av: Jen

Tyyypiiiskt dej fodral asså hahaha

2009-12-01 @ 22:01:42     URL: http://thej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0