Blogg!

2009-11-26 @ 15:51:03
Nu har jag gatt och skaffat blogg antligen! Typ hundra ar efter alla andra... Men jag hade ingen dator sa jag orkade inte engagera mig. Men nu har jag dator hemma, sa det finns inget som hindrar forutom lattja kanske.


Jag vet inte hur handelserikt mitt liv ar egentligen, men har far jag skriva ner mina dagar och vadsomhelst som faller mig in. Ibland ar det skont att skriva av sig, vare sig det ar gladje el irritation. Whatever.. Kommer sakert bli en flitig bloggskrivare. Jag inte expert pa det har, men vad mer an att typ kunna skriva behover jag veta? :)
Jobbigt att behova skriva utan äåö, men hur jobbigt ar det inte att typ kopiera och klistra in nar vartannat ord har en av dom bokstaverna liksom? Det gar inte, och jag ar i venezuela sa jag kan inte gora sa mkt at det. Men det ar INTE svart att lasa pa det har sattet anda, val?


blogg nr 1. wohoo! :P Kl ar tio, vaknade runt nio. Har druckit kaffe, tankte ga och handla lite mat med mamma snart for att laga en god lunch senare. NU kolla min mejl for svar om jobb! Hoppas!










Kommentarer
Postat av: Jen

Bilden ser ut som dej, du har ju aneroxia!

2009-11-26 @ 16:40:38     URL: http://thej.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha vilken fin komplimang! :P

2009-11-26 @ 16:52:08
Postat av: M.A.H.E.C

Numero uno chismosiando!!



2009-11-26 @ 23:59:15
Postat av: Shannon

ojoj flitig bloggare, trevligt. här ska man följa dig minsann min kvinna, så jag kan hålla koll på dig när du är därborta om du e otrogen och jag måste komma o döda dig.



ps. cook snygg du är på bilden baby, love it!

2009-11-27 @ 16:57:42     URL: http://bigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0