populariteten stiger.. :P

2009-12-29 @ 14:47:10
aha jag AR poppis. Hahahaha...! Idag loggar jag in och sa har jag fyra kommentarer fran fyra olika lasare. :) Kul att ni kommenterar!

igar blev det inge Avatar. For min sega (men valdigt alskade) pojkvan hade fortf inte kopt kladerna han ska ha pa nyar. Sa igar skulle han bara ga och kopa det "snabbt". Vi blev kvar till nio pa kvallen ungefar i affaren!! Sa, ja vi missade filmen. Traaaakigt, for nu kommer jag inte se den forren i jan. :/ well hell, sant ar livet.
Vi ar inte ens klara. Om en timme ungefar ska vi dra till stan for att hitta en vast at honom. Jag har varit klar med mitt sen borjan av dec typ. :)

Det har med photoshop. Finns det ngn bra sida dar jag kan ladda ner det? Gratis, aven om det san dar trial da man far prova pa det i en manad gratis och sen betalar man. Vill bara testa det, ar det svart att hantera? Skulle bli jatteglad om jag fick lankar dar jag kan ladda ner det programmet, och att ngn kanske forklarade hur man gor sen? Ar det svart att fixa och trixa med bilder sen? Tacksam for tips och svar!!


Nu ska jag ga och se efter om den har en lucka for mig pa frisorsalongen sa jag kan pedikera my ass off. Well, my feet rattare sagt. ;)

PoK!

Kommentarer
Postat av: Sebbe

svar: Tack för din medverkan , på Torsdag kväll avslöjar jag finalisterna =)

kramar!

2009-12-29 @ 15:59:55     URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: Pinky

Spana in veckans Lookbook på bloggen. Vilken är din favorit?

http://piinkys.blogg.se/2009/december/veckans-lookbook.html

2009-12-29 @ 21:42:37     URL: http://piinkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0